Je maakt kennis met Roeland, hij neemt de tijd om je huidige situatie te bespreken, jouw visie te leren kennen, en geeft je inzicht in de mogelijkheden met jouw website of merk wat betreft markting, SEO en webdesign.
Het telefonisch contact is in principe hetzelfde als de kennismaking maar volgt zodra of voordat een samenwerking akkoord is. We bespreken jouw doelstellingen en gaan in gesprek over een realistische doelstelling om tot de gewenste resultaten te komen.
Zodra we beiden op dezelfde lijn zitten en de mogelijkheden duidelijk zijn, bieden we een vrijblijvende offerte aan met een aanbod om te starten met de onderzoeksfase. De onderzoeksfase bestat uit een technische en visuele website analyse, zoekwoordenonderzoek en eventueel ppc evaluatie.
Zo ontdekken we hoe klanten zoeken, wat klanten willen, en hoe potentiële klanten benaderd kunnen worden. De onderzoeksfase geeft inzicht in verbeterpunten, groeimogelijkheden en optimale inzet van online marketingkanalen.
Met het resultaat van dee onderzoeksfase hebben je hopelijk geïnspireerd in de groeimogelijkheden. Zie jij het wel zitten om een samenwerking aan te gaan? Dan stellen we een marketingplan op.
We gaan uitsluitend samenwerkingen aan van minimaal 6 maanden. De reden daarvoor is de werking van de verschillende Google algoritmes. Je kunt rekenen op een no-nonsense marketingplan, met een strakke planning, maar de vruchten van onze hoofdtaak, zoekmachine optimalisatie, pluk je pas na een aantal maanden.
Nadat jij akkoord bent gegaan met ons marketingplan, gaan we van start met de implementatie en uitvoering. De startfase bestaat uit het correct instellen van marketing tools, herstructureren van advertentie accounts zoals Google Ads, of bijvoorbeeld het corrigeren van essentiële onderdelen van de website.
We noemen dit ook wel de voorbereidende fase. De duur van de startfase kan verschillen van één week tot één maand. Afhankelijk van de gewenste snelheid.
We houden jou graag op de hoogte van ons terugkerende resultaat waar we trots op zijn! Daarom ontvang je iedere maand een pdf met de belangrijkste statistieken van jouw website. Met de maandelijkse rapportage ben je elke maand op de hoogte van het resultaat van jouw online marketing investering. Je kunt ons trouwens altijd tussendoor bellen met vragen of creatieve input.
In een samenwerkingstraject van enkele maanden tot een jaar kan een hoop veranderen. De ééne maand wil je je marketingbudget verhogen of juist verlagen, de andere maand heb je misschien nieuwe producten in je assortiment, of wil je juist specifieke producten onder de aandacht brengen met Google Ads. Je kunt ons dan een e-mail sturen of natuurlijk direct bellen, zodat wij de planning kunnen aanpassen en adequaat actie kunnen ondernemen.
Contact opnemen